11 Feb
Cei Cinci Factori De Transformare In Marketing Digital

Cei Cinci Factori de Transformare în Marketing Digital

Continuăm cu seria de articole in care examinăm amănunțit cei cinci factori ai transformării marketingului digital. Acest articol descrie acoperirea, un element foarte important al campaniilor de marketing pentru a ajunge la publicul potrivit.

In marketingul digital, este esențial ca mesajul mărcii dvs. să ajungă la audiența potrivită. Planificarea investiției de marketing și a ști cine sunt clienții dvs. și cine pot fi, pe langă faptul că cunoașteți inventarul publicitar disponibil, vă va ajuta să gestionați bugetul și să maximizați acoperirea. In acest fel, puteți obține beneficiile maxime posibile cu platformele de publicitate pe care le utilizați, cum ar fi Google Ads sau Google Marketing Platform. In ceea ce privește acoperirea, ar trebui să luați in considerare aceste trei strategii:

Combinați-vă planurile media și achizițiile de pe toate platformele

Dacă combinați planurile media și achizițiile tuturor platformelor și canalelor de publicitate, veți avea o vedere integrală a strategiei dvs. de marketing și veți obține beneficiile maxime posibile in ceea ce privește frecvența, acoperirea și vizibilitatea, datorită interacțiunilor multiplă dintre platforme.

De exemplu, este posibil ca o companie care gestionează separat planificarea și achiziționarea diferitelor canale de publicitate să nu beneficieze de toate avantajele in termeni, efort și eficiență a investiției sale in publicitate. Pe de altă parte, dacă o companie are un proces integrat de planificare și cumpărare, poate implementa tehnici avansate de segmentare pentru a ajunge la publicul țintă intr-o manieră controlată in fiecare etapă a turului, indiferent de dispozitivele utilizate de consumatori și de inventarul disponibil. .

Atunci cand campaniile de rezervare și licitație instantanee sunt utilizate și gestionate prin diferite platforme, nu este posibilă măsurarea acoperirii totale intr-un mod unificat, ceea ce le face mai puțin eficiente, timpul este pierdut și bugetul este pierdut. Aceste două metode de achiziție pot fi gestionate in mod unificat pe o platformă de cerere (DSP) cu funcție de achiziție programatică. Un exemplu ar fi Display & Video 360 . Dacă o companie folosește această platformă, poate măsura cu precizie valorile cheie ale publicității, precum frecvența, acoperirea și vizibilitatea și își pot planifica inițiativele de marketing digital in consecință.

Potrivit studiului Media Consolidation pe care Google a realizat-o împreună cu Nielsen, companiile care efectuează achiziții programatice în mod consolidat au înregistrat o creștere a eficienței afacerii cu 11% în comparație cu cele care utilizează diferite canale și platforme separat. Prin urmare, putem spune că aceste companii ajung la 11% mai mulți utilizatori cu același buget.

Compararea programului garantat cu metodele de rezervare tradiționale: 57% și 29% economii de timp.
Gandește-te cu Google
Sursa: Raport BCG comandat de Google, O oportunitate garantată in publicitate programatică 40 de participanți din 12 țări (Germania, Australia, Brazilia, China, Emiratele Arabe Unite, Statele Unite, Franța, India, Italia, Japonia, Regatul Unit și Singapore), iulie-septembrie 2017.

Utilizați Toate Canalele de Marketing in Mod Eficient

Pentru a maximiza acoperirea și vizibilitatea anunțurilor de marketing digital, marca dvs. trebuie să fie prezentă pe toate canalele, dispozitivele, tipurile de reclame și inventarele publicitare pe toate fazele călătoriei clientului.

De exemplu, dacă o companie creează reclame video și afișează numai pentru calculatoare, și anunță marca doar in căutările la sfarșitul căii de achiziție și se concentrează pe canalele de publicitate tradiționale in loc de online, poate fi dificil să ajungă la potențiali clienți și atinge-ți obiectivele de afaceri. Pe de altă parte, dacă creați reclame video și afișare pentru computere, telefoane mobile și alte dispozitive, cum ar fi tablete și televizor inteligent, publicați diferite anunțuri in funcție de căutările efectuate in diferitele faze ale căii de achiziție (la inceput, la mijloc sau la final) și folosește eficient toate canalele de marketing conform unui program stabilit, va ajunge la toți clienții dvs. potențiali și va atinge obiectivele de afaceri.

Incercați să fiți prezenți in toate canalele de marketing, dispozitivele, tipurile de reclame și inventarele publicitare pe toate fazele călătoriei clientului. Agenții de publicitate pot crește acoperirea utilizand anunțuri de căutare dinamice in anunțurile Google. Aceste anunțuri acoperă multe căutări conexe, astfel incat agenții de publicitate pot rezolva deficiențele în campaniile lor bazate pe cuvinte cheie și pot crește traficul și vanzările site-ului. Pentru a crește numărul de vizite la magazin, companiile cu magazine fizice pot utiliza, de asemenea, campanii locale , cu care iși pot extinde acoperirea in Căutarea Google, Rețeaua de display Google, Google Maps și YouTube.

In cadrul Manager Ads afișare programatică, anunturile native sunt unul dintre cele mai utilizate formate, care permit promovarea și diferențierea strategiei media. Cu acest nou format de anunț, companiile iși pot imbunătăți performanțele publicitare in ceea ce privește compatibilitatea cu conținutul paginilor și experiența editorilor și pot oferi utilizatorilor o experiență pozitivă de conținut.

Controlați Calitatea Achizițiilor in Media

Utilizarea celor mai transparente sisteme pentru achiziționarea de suporturi media și a canalelor sale și menținerea unui control de calitate bun in plasarea reclamelor folosind instrumentele adecvate vă va permite să vă măriți acoperirea in cel mai bun mod posibil.

De exemplu, un agent de publicitate care nu controlează inventarul in care sunt afișate anunțurile și care folosește doar caracteristicile standard ale platformelor, trebuie să imbunătățească controlul calității. Dimpotrivă, companiile care mențin transparență in colaborare cu editorii și monitorizează in mod activ conținutul și site-urile web in care sunt afișate anunțurile și formatele in care sunt publicate, au controlul calității media nivel avansat Un exemplu avansat ar fi utilizarea platformelor de cerere programatice și a serviciilor de filtrare pre-ofertă (cum ar fi locația sau adecvarea mărcii) oferite extern de specialiștii in controlul calității. In plus, companiile care utilizează aceste tehnici de control avansate pot vizualiza rapoarte detaliate despre performanța reclamelor lor.

Putem spune că, dacă o companie optimizează achizițiile de anunțuri urmand tehnici avansate și implementează controale de calitate in toate canalele de publicitate cu cele mai avansate metode, poate crește acoperirea eficient și intr-un mod controlat.

Sursa: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/es-es/cinco-factores-de-transformacion-en-el-marketing-digital-la-cobertura/

Cei Cinci Factori de Transformare în Marketing Digital Cei Cinci Factori de Transformare în Marketing Digital 2020 Cinci Factori Principali in Marketingul Digital

0 Comments

Join Conversation