06 Feb
Cresterea Vanzarilor Online

Cum am Triplat Traficul nostru si al Clientilor Nostri Prin White SEO

Dacă constructia de linkuri nu ar fi o muncă grea, am fi toți in clasament pe primele pagini ale Google, nu-i așa? Dobândirea backlink-urilor de înaltă calitate este dificilă, dar recompensele, inclusiv creșterea gradului de conștientizare a mărcii, noi potențiale conduceri și conexiuni valoroase, merită bine pentru orice firma care doreste vanzari online.

Link Building

În loc să căutați comenzi rapide, este timpul să construiești o strategie solidă de construire a link-urilor care să îți aducă rezultate reale: traficul intensificat de căutare poate să-ți pună afacerea în banda rapidă spre succes. Am încercat aproape toate tehnicile de White SEO acolo și, după ani de experimente, am decis să împărtășim ceea ce am învățat. Deci, dacă sunteți în căutarea tehnicilor dovedite, care de fapt funcționează și pot fi replicate la strategia dvs. de construire a link-urilor, vă salutăm, sunteți în locul potrivit.

De ce link-ul building? La inceputul activitatii SEO Weryon ne am ocupat de cumpararea de articole pe diferite site uri cu DA si PA mare. Am compus tot felul de scheme de link building folosind toate variantele care ni sau oferit in functie de nisa si buget. Multe directoare au inscrierea free insa odata cu trecerea timpului pastrarea continutului si evitarea pierderii linkurilor sa dovedit costisitoare. Noi am inventat o noua strategie unde continutul niciodata nu se pierde. Sfat pentru incepatori si antreprenori: De aici incepe un teren accidentat si foarte lung anevoios atunci cand activitatea ta este alta, multi antreprenori mici considera ca postarile de pe blogul personal o sal rankeze in prima pagina insa ei nu stiu ca asta nu este decat o forma cand pe acea piata nu existi decat tu si inca 9 site uri care vand aceleasi produse sau servicii, cand ai concurenta mai mare de 9 site uri in domeniu atunci clar o sai ai nevoie de linkuri de la alte site uri iar in functie de timp calitate si cantitate poti ranka cu adevarat bine, dar nu uita: Evita sa iti pierzi legaturile create, de multe ori nu rankezi prin castigarea unui link dar sigur vei avea de suferit daca il vei pierde. 

Dominarea Concurentei Prin Continutul Creat

Situatia Unui Cuvant Cheie si cu ajutorul tierilor sau mai castigat 2 Pozitii care ADUC ROI catre clientul final, 3 locuri detinute din cele 10 din prima Pagina.

Îmbunătățirea vizibilității in căutării prin construirea de linkuri de calitate si unde continutul este controlat prin parteneriate. Echipa noastră de marketing a avut mult de lucru in partea de noi conexiuni bartere cu diferiti blogeri si firme de SEO, web desineri, o parte se ocupa de influențatori, e-mailuri de mobilizare, schimburi de backlink și articole de scris unde am facut parteneriate de postari pe bloguri diferite, lista noastra care se imbunatateste in fiecare saptamana si are la activ 450 de colaboratori in intreaga lume acestia fiind influenceri cu experienta si vechime in aceasta nisa la randul lor. 

În mai puțin de un an, traficul de căutare a fost triplat, Weryon SEO Romania a fost catalogat ca fiind unul dintre cele mai bune instrumente de SEO disponibile pe piață , iar baza utilizatorilor noștri a crescut constant de atunci. 

Când am început să ne gândim la strategia noastră de construire a linkurilor, am știut că chiar și cu resursele noastre limitate trebuia să experimentăm și, în cele din urmă, să rămânem cu tactici care ne aduceau rezultate bune și tangibile.

Iată vestea bună: fiecare strategie poate fi reprodusă pe blogul dvs., indiferent de nișă. Am descris de ce, cum și ce dintre ele și am împărtășit sfaturile noastre despre modul de abordare a acestora pentru a obține cel mai semnificativ impact în cel mai eficient mod. Am avut de atunci bucuria sa fim angajati pe partea de promovare SEO chiar de site uri care vind servicii comune cu Weryon activity, mentionam aici WEB Design Bucuresti team.

Așadar, aruncați o privire asupra celor mai eficiente strategii de construire a legăturilor din 2018 și învățați cum să le folosiți pentru dvs.: Ajungerea la bloggeri, influențatori și site-uri web relevante se ridică la aproximativ 70% din eforturile noastre de construire a legăturilor. Ne-am transformat literalmente echipa noastră mică de marketing la distanță într-o mașină de prezentare de înaltă performanță și pentru un motiv.

Outreach-ul este o modalitate excelentă de a vă conecta cu bloggeri și influențatori și, în ciuda a ceea ce spun scepticii, trimiterea de e - mailuri pare să aibă cel mai mare ROI . Bineînțeles, am dat o încercare de promovare prin e-mail rece și aici sunt rezultatele pe care le-a adus, variind de la tehnicile cele mai fructuoase până la cea mai puțin fructuoasă. Scrierea articolelor pentru alte bloguri, în special cele cu autoritate de domeniu înalt (DA), este o strategie clară, pe care motoarele de căutare sunt dispuse să le recompenseze. Publicarea vizitatorilor este o practică destul de frecventă, care vă aduce nu numai un backlink valutar, ci și o conștientizare sporită a brandului, conexiuni și recunoaștere ca expert în industrie. E nevoie de efort, reziliență și minte creativă. Dacă vă putem vinde sfatul nostru aici, ar fi: experimentați cu pasul dvs. de posturi clienți și metoda de outreach!

Ne-a luat ceva timp să ne stăpânim terenul și nu ne-am limitat la e-mailuri. Am folosit, de asemenea, Twitter DM și LinkedIn pentru a construi conexiuni și a ajunge la bloggerii potențial interesați. Și a funcționat ca un miracol, deci ar fi bine să vă gândiți să îl adăugați și la strategia dvs. de mobilizare. Pentru a afla mai multe despre crearea unei strategii eficiente de postare a oaspeților, asigurați-vă că ați citit articolul despre achiziționarea backlink-urilor de peste 150 de autorități în maxim 8 luni, cu ajutorul bloggerului .

Bonus: Puteți, de asemenea, să descărcați sau să copiați șablonul pentru calendarul de conținut al postului nostru de oaspeți , precum și lista noastră de bloguri de marketing de nivel înalt care acceptă postările clienților și adăugați-le pe dvs.

Lista de bloguri de marketing


Lista Weryon a blogurilor de marketing de nivel înalt care acceptă postări de oaspeți este foarte diverisificata in functie de tara, IP si multe alte detalii care se pun la capat atunci cand se doreste dominarea concurentei. 
Expertizeaza rugamintele si cererile de citate sunt atat de mari ocazii pentru a va ajuta sa obtineti legaturile dorite. Dacă este abordat în mod corect, este un adevărat câștig-câștig care aduce valoare pentru dvs., cititorii dvs. și cei care au participat. Solicitarea de a fi luată în considerare în rugăciunea expertului sau furnizarea de feedback sau sfaturi în altcineva articol este o modalitate relativ ușoară de a înscrie un backlink.

Pașii de acțiune:

1) Cercetare relevante oportunități de rondups - utilizarea blogurilor si forumurilor in domeniu, căutare avansată in Twitter, și Facebook grupuri pentru a le găsi.

Twitter Căutare avansată
Iată cum puteți utiliza căutarea avansată pe Twitter pentru a căuta roundups
2) Alăturați-vă comunităților de bloggeri, cum ar fi B2B Boost Bloggers și conectați-vă cu membrii.

3) Scrieți un pas care evidențiază motivul pentru care ar trebui să fiți luat în considerare pentru a participa la o rugăminte.

4) Trimiteți e-mail-uri către autorii cotidianelor existente folosind Voila Norbert pentru a găsi adresa lor și cereți să fie incluse în următorul.

Și acest lucru funcționează în ambele sensuri dacă decideți să publicați un blog pe blogul dvs. Într-adevăr, care este o modalitate mai bună de a vă stimula SEO și de a obține o expunere de marcă potențial uriașă într-o singură dată?

Sfat pentru bonusuri: Obțineți o prietenie și rămâneți în mod activ social. Experimentați cu colaborări. 

Indiferent dacă este vorba despre participarea la care doriți să participați sau pe cea pe care o creați pentru blogul dvs., asigurați-vă că vizează soluția câștigătoare pentru toată lumea.

Schimb de backlink

Cine nu iubește colaborările reciproc avantajoase?

Ajungerea la bloggeri în nișă dvs. care scriu conținut relevant pentru dvs. este pur și simplu fiind inteligent în loc de competitiv. Această tehnică ne-a ajutat să creștem vizibilitatea căutării blogului nostru.

Strategia pe care o folosim este simplă: de fiecare dată când publicăm o piesă nouă, cercetăm articole similare sau complementare și adresăm autorului întrebarea de a include link-ul la postarea pe blog. Este adesea denumit marketing reciproc .

Facem o analiză aprofundată pentru a verifica dacă conținutul lor ar fi o resursă valoroasă la care să putem face legătura și să oferim un schimb de backlink sau de socializare în schimb.

Pașii de acțiune:

1) Cercetați articole similare sau complementare cu cele pe care le-ați publicat.

2) Efectuați examinarea pentru a identifica cuvintele cheie pe care doriți ca articolul dvs. să fie asociat.

3) Scrieti pitch-ul oferind un schimb de backlink pe blogul dvs. sau social mentioneaza. Includeți captura de ecran pentru locul în care doriți ca articolul dvs. să fie conectat.

4) Urmăriți.

Influențare
Influențatorii pot deveni aliați puternici dacă găsiți o modalitate de a vă apropia și de a vă împrieteni cu ei. Nu vă lăsați păcăliți, considerând că este nevoie de prea mult efort.

Cand am inceput campania de influentare, am stiut putin, dar un lucru: oferim un produs exceptional si Weryon Brain-ul poate deveni instrumentul lor preferat de SEO in cazul in care ii da drumul. Deci, partea grea sa făcut, evident, ca oferta noastră atât de atrăgătoare, încât să nu poată rezista. 

Procesul de obținere a unui astfel de backlink pare simplu, dar necesită momentul potrivit, răbdarea, un vârf de creativitate și un produs excelent pentru a începe. Dă-i drumul cu influențatorii sau microinfluențarii în nișă, pentru că nimic nu funcționează la fel de bine ca și cum ai avea reclame pline de influență în personajele prietenilor tăi apropiați.

Pașii de acțiune:

1) Definiți formularul de backlink dorit (lista de instrumente, recenzii etc.).

2) Faceți un pitch impunător oferind acces VIP la produsul dvs. în schimbul unui backlink sau al unei revizuiri.

3) Urmăriți.

Sfat pentru degustatorii de bonusuri: În cazul în care reacția de e-mail la rece nu funcționează, utilizați re-intenționarea. Ceea ce vrem să spunem este: începeți să construiți relațiile cu influențatorii aleși în moduri alternative: urmăriți-vă profilurile de social media, angajați-vă cu conținutul lor, arătați apreciere pentru munca lor.

Am făcut acest lucru folosind contul nostru Twitter , și a funcționat mai bine decât se aștepta! Încercați-l și asigurați-vă că măsurați progresul și ajustați strategia dvs. de influență.

Lista de locuri de muncă

Aceasta a fost o idee relativ spontană care poate fi reprodusă în orice nișă. Ca o echipă pe deplin îndepărtată , suntem o parte din tendința de "muncă și călătorie" sau "de la locul de muncă" și am decis să o folosim în avantajul nostru.

După ce am cercetat articolele intitulate "Compania cea mai bună la distanță pentru a lucra pentru X" și listele de locuri de muncă gratuite, am ajuns la aceste site-uri și am cerut să fie incluse. Ghici ce?

Autorii, care adesea sunt ei înșiși influenți ( nomazi și călători), au fost mai mult decât încântați să adauge încă o singură companie la listele lor.

Lista de locuri de muncă Email
Una dintre listele de posturi pe care le-am primit
De ce?

Pentru că unii dintre ei trăiesc în căutarea unor companii de la distanță care oferă locuri de muncă, adunându-le pe aceștia și transmițând aceste informații publicului lor, adesea solicitanți de locuri de muncă aflați la distanță.

Indiferent de nisa dvs., incercati-l si cercetati listele de companii si articolele in care afacerea dumneavoastra ar putea fi inclusa. Este o modalitate ușoară și relativ rapidă de a obține un backlink gratuit la pagina dvs. de destinație !

Pașii de acțiune:

1) Liste de locuri de muncă de cercetare și articole despre locurile de muncă din industria dvs.

2) Creați un teren care să ceară includerea pe listă sau menționați în articol.

3) Urmărirea.

Sfat pentru bonusuri: Figurați ce face compania dvs. specială (pentru noi este complet îndepărtată) și folosiți această forță pentru a găsi locații în care puteți scrie despre aceasta.

Link reclamation - mențiuni nesolicitate
Reclamația link-urilor nu trebuie să se limiteze la fixarea legăturilor întrerupte (pe care le puteți identifica folosind Weryon knowledge, de exemplu). Se referă la orice oportunitate în care marca dvs. sau resursa este menționată și ar putea fi asociată, dar nu este.

Pierderea posibilității de a obține un backlink pentru marca dvs. în cazul în care afacerea dvs. este deja menționată este ca și cum ați trece peste 5000 de vânzări doar pentru că ați uitat să includeți butonul "cumpărați".

Pentru a înțelege și a stăpâni cum puteți utiliza recuperarea de link-uri pentru tehnica dvs., aveți nevoie de instrumentele potrivite. 

Este un instrument de ascultare socială care vă permite să accesați mențiunile despre marca dvs. pe web, de la medii sociale la editori importanți. "Puteți monitoriza cuvintele cheie relevante și puteți identifica oportunitățile pentru un backlink.

Atunci cand concurenta este mare se va face diferentierea prin calitate si cantitate, De asemenea, am profitat de monitorizarea anumitor cuvinte cheie, cum ar fi "instrumentul SEO" sau "backlink tracker", pentru a obține o perspectivă asupra industriei și a potențialului nostru public țintă.

Deci, dacă monitorizarea și "fixarea" legăturilor rupte pare a fi descurajante, începeți cu monitorizarea mențiunilor mărcii dvs. și a cuvintelor cheie relevante, unde puteți solicita autorilor să vă conecteze înapoi. Destul de ușor, nu?

Pașii de acțiune:

1) Începeți să utilizați un instrument pentru a monitoriza performanța SEO a site-ului dvs., de exemplu, AccuRanker și un instrument de ascultare socială, precum Buzzsumo.com.

2) Identificați legăturile rupte de pe site-urile externe și contactați proprietarii pentru a înlocui linkul cu cel de lucru. Și da, puteți face asta în trackback-ul de backlinks Majestic SEO .

3) Începeți monitorizarea cuvintelor cheie asociate mărcii dvs., în exemplul nostru, ar putea fi "instrumentul SEO", precum și numele dvs. de marcă și cereți proprietarului site-ului să se conecteze la pagina dvs.

Sfat pentru incepatori: după identificarea legăturilor rupte sau a mențiunilor neconectate, încercați să vă conectați cu proprietarii site-urilor web înainte de a le contacta pentru o favoare, de exemplu prin utilizarea rețelelor sociale.

Social media

Twitter și Facebook
Chiar dacă o mențiune socială de mass-media nu vă aterizează pe un backlink per se, utilizarea acelor platforme poate servi ca o modalitate excelentă de a construi o bază pentru strategia dvs. de construire a legăturilor.

După cum am menționat anterior, Twitter și Facebook vă pot ajuta: Identificați potențiale oportunități de backlink (roundup, găsirea de bloggeri și influențatori în nișă)

Creați conexiuni pentru postarea oaspeților și schimburile de backlink.
Aduceți mai mult trafic pe site-ul dvs. web și creșteți expunerea mărcii.
Chiar dacă Google a spus că acțiunile sociale nu au niciun impact asupra clasamentului de căutare , făcând ca conținutul dvs. să devină mai vizibil, convertește traficul și implicarea site-ului web, ceea ce reprezintă măsura pe care Google o interesează.

Sfat pentru incepatori: începeți să utilizați un instrument de ascultare socială, cum ar fi Brand24, pentru a monitoriza discuțiile pe rețelele sociale în care puteți participa.

Comentarii
Disqus
Era de a posta comentarii cu link - ul către site - ul dvs. oriunde este posibil și Google oferindu - le importanța în clasamentul dvs. de căutare este, mulțumesc lui Dumnezeu , peste . Se pare că nimeni nu ratează comentariile spam și irelevante care apar în fiecare dintre articolele publicate, iar comunitatea de comercianți a reușit să treacă repede în timp ce partidul sa terminat.

Înseamnă că comentariile nu au absolut nicio valoare acum?

Acest lucru pare a fi mai degrabă un mister, deși nimeni nu are îndoieli că blogul comentând a fost etichetat ca o strategie SEO mult mai puțin relevantă decât era. Datele arată că Google ar putea să dea puțin importanță acestui conținut generat de utilizatori , dar ați putea profita de acesta folosind același mod în care ar trebui să folosiți mediile sociale: conectarea cu persoane relevante și identificarea oportunităților de backlink.

Ne place în special să folosim Disqus, deoarece este declarat a fi accesibil cu crawlere (deși indexarea este în afara mâinilor), ceea ce înseamnă potențial SEO-friendly. În plus, sistemul lor este ușor de gestionat cu ajutorul unui filtru de spam încorporat și se pare că este utilizat pe scară largă de multe bloguri de marketing de înaltă calitate, astfel încât comentariul este rapid și ușor.

Sfat pentru incepatori: începeți să urmăriți blogurile și numărul de comentarii pe care le scrieți și le utilizați mai târziu pentru a vă conecta cu bloggerii care utilizează campania de informare.

Măsurați ROI și ajustați
După cum a spus Peter Drucker: "Dacă nu poate fi măsurată, nu poate fi gestionată", aveți nevoie de un sistem pentru măsurarea și ajustarea eforturilor de construire a legăturilor.

Asigurați-vă că vă urmăriți progresul și că reduceți rapid pierderile. Utilizăm o foaie de calcul simplu pentru a urmări procesul nostru de mobilizare, angajarea prin comentarii și suporturi sociale și Airtable pentru schimbul de backlink. Nu trebuie să se complică mai mult decât atât.

Cheia este de a identifica blocajele dacă sunteți blocat rapid. Cele obișnuite pentru noi au inclus un pitch mediocru, neatins, fără o CTA bună și concentrându-se asupra unui grup greșit de influențatori.

Începeți mici, probabil mai jos, bloguri DA și construiți mai întâi conexiuni cu micro-influențatori și apoi treceți la provocările mai mari.

Sistemul nostru de măsurare a progresului este transparent și îndreptățit pentru toți cei din echipă: am început prin definirea KPI-urilor noastre, apoi am început să folosim programul Excel pentru a păstra lista blogurilor într-un singur loc și pentru a le actualiza în mod regulat. Urmărim proiectele noastre mai mari și progresele înregistrate în Airtable și scriem, de asemenea, actualizări săptămânale pe canalul nostru Slack.

Tabelul KPI pentru marketingul aerului
Măsurăm și urmărim KPI-urile noastre de marketing în Airtable
Sfat pentru bonus: Asigurați-vă că indicatorii dvs. cheie de performanță sunt cât se poate de specifici. Fiecare pas al procesului dvs. trebuie măsurat cu ușurință.

nu face
Au existat cât mai multe mituri despre diferite tehnici de construire a legăturilor și, pe măsură ce anii trec, putem vedea care tendințe vin și se duc.

Aici, la Weryon.ro SEO Romania, ne angajăm să desfășurăm activitățile noastre de marketing într-un mod etic și îi sfătuim pe alte companii să facă același lucru.

Iată câteva tehnici populare de Black Hat care ar trebui să fie evitate cu orice preț și care pot duce la deteriorarea SEO:

Nu cumpărați link-uri de la furnizorii de informații umbroase
Acest lucru este nu numai etic, dar și foarte riscant pentru performanța site-ului dvs. de SEO. Link-urile de cumpărare se pot încheia prin pierderea banilor, a timpului și a primirii unei pedepse severe de către Google, deoarece această practică este o încălcare a Regulilor Google pentru webmasteri . Este tentant, dar dacă vă pasă de site-ul dvs., vă sfătuim să rămâneți departe și să vă concentrați asupra achiziționării legăturilor utilizând tehnici White SEO.

Nu trimiteți spam cu comentarii.
This is simply a waste of time and a practice which will not get you anywhere, other than the permanent banishment from the blogs you leave spam comments for. In fact, it’s a lose-lose situation for both parties — the blog you leave spam comments for might be penalized and if Google finds too many signatures links to your website (the link you can sometimes leave when publishing a comment) coming from spam comments, it can harm your website, too. Leave only thoughtful and relevant comments which add value and help you build new connections.

Don't cloak
Showing search engine different content than what your users can see is just wrong. It’s sadly also fairly common. This practice is something that the search engines will eventually pick up, and your website’s SEO performance will suffer. The choice is yours, but ask yourself: is it worth it?

Expert advice
Finally, we’ve decided to ask experts about their favourite link building techniques and here’s what they said:

"In 2018 we focused on two things that yielded a lot of results for us.
The first one was answering every relevant question we could find in Haro which landed us solid mentions on places like content marketing institute and G2Crowd."

The other thing we did was good old fashioned guest posting for high DA websites. The benefit of this strategic guest posting is that your content gets picked up across multiple website, so you get two or three links for the effort of one."
— Daniel Ndukwu, Founder and CEO of Kyleads

"Our top link building tactics are:
1) The B2B Bloggers Boost Group, and here’s why. Besides links, you develop long-term relationships which can — and will — lead to other opportunities such as co-marketing, partnerships, etc.
It's easier to get links to specific content on your site. Compared to other link building tactics, you are more in control of the context in which your brand and content is mentioned. This is important when you want to grow the topical authority of your site.
2) Outreach to authors who mentioned competitors in their article. Here it is important that you give back more than you ask. We use below P.S. in our outreach emails and achieve an email-to-link ratio of 5%!"

— Stefan Debois, Founder and CEO of Survey Anyplace

"We utilize a variety of link building methods to maintain a steady stream of diverse and natural inbound links. After merging with Volume Seo they advised us to launch a free Wordpress plugin that included links back to our site. This one tactic accounted for many of our new inbound links in 2018 and gave us a substantial increase in search engine traffic."
— Keller Tiemann from Leadsurance

"Our most effective link building strategy has been publishing original research studies. Original research is time-consuming and difficult to execute — and that's exactly why it's so valuable. Very few marketing teams conduct original research. Journalist love writing about new studies and bloggers often link to research to back up their claims. Last year we published a study about Google's Medic algorithm update. So far it's been one of our top performing blog posts and earned over 50 backlinks. The best part? It continually earns links over time as more companies cite the data in their content."
— Henry Butler, Director of Promotions at CanIRank.com

"The most scalable tactic we have used at AND CO from Fiverr is creating epic pieces of content featuring original data. Using large surveys or data from within our own product, we publish a piece of content and create a lot of buzz around it. These become highly quotable, and any time someone references the statistics from the report they need to reference where they found them. This has allowed us to grow links organically much faster than any link building we can do with outreach or guest posting."
— Sophie McAulay, Growth Strategist at AND CO from Fiverr

"The best link building tactic for us has been finding a business similar to our client's that are no longer in business and then reaching out to the people who link to them. They are more than happy to replace the link!"
— Shaurya Jain, Founder of Attention Always

Final thoughts
There are numerous link building techniques out there, but the real art lies in the ability to recognize and implement those which are most effective. Your approach to link building should be strategic and thoughtful.

Using one of the mentioned techniques will only make sense if you understand the importance of planning, tracking, measuring, and adjusting your strategy. Here they are one more time just in case:

  • Guest posting
  • Articles backlink exchange
  • Influencer outreach
  • Jobs listings
  • Link reclamation
  • Social media
  • Comments
  • Link Building

Ultimul nostru sfat este simplu: experimentați și rămâneți răbdători. Link building-ul este un joc pe termen lung și în cele din urmă veți rupe cu beneficiile.

Împărtășiți acest articol colegilor dvs. de marketing și coordonatorilor de informare - și spuneți-ne ce credeți în comentariile dvs.!

 

Cresterea Vanzarilor Online Branding Online Avansat White SEO Cresterea Marcilor Online Link Building

0 Comments

Join Conversation