06 Apr
Cum Sa Faceti Magazinul Dvs De Comert Electronic Corect

Cum să faceți magazinul dvs. de comerț electronic corect

Deși s-ar putea să credeți că site-ul dvs. web este deja conceput pentru a utiliza popularul software pentru coșul de cumpărături, v-ați înșela. Multe companii online își folosesc propriile pagini web pentru a direcționa vizitatorii către o pagină „alegeți un produs”.

Prin urmare, ar trebui să luați în considerare utilizarea propriei pagini web pentru a configura formularul „Alegeți un produs”, apoi să vă redirecționați clienții către pagina Alegeți un produs dacă nu sunt redirecționați de la pagina principală de destinație.

Intreaga experiență de vânzare online este în mare măsură determinată de software-ul care vă alimentează vitrina. Software-ul dvs. poate determina în ce produs, categorie sau grup de produse se află vizitatorii dvs., poate determina direcția de navigare a acestora de la început până la sfârșit și vă poate ajuta să determinați modul în care vizitatorii dvs. ar trebui să răspundă produselor dvs.

Poate determina, de asemenea, dacă acestea ar trebui să fie „accidental” aruncate într-o pagină „de plată” sau dacă ar trebui să fie redirecționate către o pagină de destinație separată, unde să poată finaliza procesul de cumpărare. Prin urmare, este vital să alegeți software-ul potrivit pentru coșul de cumpărături pentru afacerea dvs. online.

Este important să luați din timp câteva decizii de proiectare care să afecteze întreaga experiență a coșului de cumpărături. Selectarea software-ului de comerț electronic corect va face ca toate categoriile de produse de pe site-ul dvs. web să funcționeze împreună, ca și cum ar fi un singur produs, iar după ce cumpărătorii și-au ales produsul, vor fi direcționați către o pagină separată „checkout”.

Asigurați-vă că nu există redirecționări între diferitele pagini de produse. Doriți ca clienții să poată finaliza procesul cu toate produsele lor, apoi să facă clic pe checkout, apoi să trimită informațiile de facturare și de expediere, apoi să trimită informațiile despre cardul de credit și apoi să vadă în cele din urmă pagina de checkout apoi pentru a vedea mesajul care spune că sunt epuizate și apoi pentru a face clic pe Verificare. Dacă există redirecționări între casă și paginile produsului, veți pierde clienții.

Selectați software-ul potrivit pentru coșul de cumpărături. Există o mulțime de soluții software pentru coșul de cumpărături disponibile, dar ar trebui să alegeți software-ul „unul din milion” pentru coșul de cumpărături. Soluțiile software de comerț electronic sunt foarte robuste și le puteți utiliza pentru a vă alimenta magazinul online, iar mai târziu, când trebuie să adăugați sau să schimbați produse, pur și simplu adăugați noile produse, iar software-ul coșului de cumpărături gestionează toate încărcările de produse și configurații.

Asigurați-vă că testați software-ul coșului de cumpărături. Asigurați-vă că toate setările produsului sunt corecte, că detaliile dvs. de expediere și facturare sunt corecte, că coșul dvs. de cumpărături este configurat corect. Site-ul dvs. se va încărca corect, coșul dvs. de cumpărături va funcționa corect și veți vedea produsele dvs. în coșul de cumpărături corect.

Și, în cele din urmă, testați funcționalitatea site-ului dvs. Asigurați-vă că este ușor de navigat, că este ușor să adăugați și să editați produse. Clienții dvs. își vor selecta produsele, vor efectua rezervarea și vor continua cu plata. Asigurați-vă că aveți o vizualizare a listei de produse, o pagină cu detalii despre produs și o pagină de plată. Asigurați-vă că aveți procedura corectă de plată și că este ușor pentru clienții dvs. să treacă la secțiunea de finalizare a plății. Asigurați-vă că acceptați corect plățile. Verificați dacă prețurile sunt corecte. Dacă aveți un „preț sugerat”, acesta este prețul pe care ar trebui să îl oferiți pentru produs.

În cele din urmă, ajungem la cea mai importantă parte a oricărei afaceri online. Partea în care oamenii pierd adesea din vedere faptul că se înscriu pentru a rula un magazin de comerț electronic. Partea în care oamenii nu reușesc să testeze și să-și monitorizeze magazinul de comerț electronic. Partea în care nu reușesc să facă modificările corespunzătoare și partea în care nu reușesc să scoată produsul din coșul de cumpărături atunci când au terminat cu acesta.

Asigurați-vă că utilizați o soluție software eCommerce care este ușor de personalizat pentru a vă ajuta să vă gestionați magazinul. Aceasta înseamnă utilizarea unei soluții software eCommerce care are un sistem de configurare a produsului drag and drop ușor de utilizat și de înțeles. De asemenea, înseamnă că trebuie să vă asigurați că selectați o soluție software de comerț electronic care vă permite să configurați imaginile produsului produsului, să le utilizați ca imagini implicite ale produsului și o varietate de alte setări. Asigurați-vă că vă testați produsele în acest moment. Dacă trebuie să adăugați un produs în coșul de cumpărături, asigurați-vă că îl testați corect și eliminați-l când testul este trecut. Este singurul mod în care veți ști dacă produsul funcționează corect sau nu. Asigurați-vă că ați automat eliminarea produsului. Asigurați-vă că puteți modifica imaginile implicite ale produsului, adăugați și eliminați mai multe produse, precum și modificați prețurile de expediere pentru toate produsele dvs. simultan.

Cele de mai sus sunt doar câteva dintre lucrurile pe care ar trebui să le țineți cont atunci când vă creați propriul magazin de comerț electronic. Deși am enumerat o mulțime de lucruri, există de fapt o mulțime de alte lucruri pe care ar trebui să le verificați și să le luați în considerare atunci când creați

comerț electronic corect comerț electronic corect Selectarea software-ului de comerț electronic software-ul potrivit pentru coșul de cumpărături

0 Comments

Join Conversation