29 Mar
Sfaturi De Marketing De Urmat Pe Parcursul Anului

Sfaturi de marketing de urmat pe parcursul anului

Dacă vă interesează marketingul sau pur și simplu vă plac numerele, este posibil să fiți interesat de subiectul indicatorilor de marketing. Ce sunt indicatorii de marketing? Sunt folosite pentru a descrie tiparele în marketing.

Câștigi mai mulți bani decât ar trebui atunci când iei deciziile corecte daca este sa apelati la o firma de marketing 100% cu mai bine de 14 ani de experienta in mediul online. Dacă luați deciziile corecte, veți câștiga mai multe vânzări. Dar nu despre asta vorbim aici. Vorbim despre concentrarea pe ceea ce ar trebui să faci, concentrandu-ne pe ceea ce ar trebui să faci. Dacă vă concentrați pe câștigarea a mai multor vânzări, atunci veți câștiga mai multe vânzări. Dacă câștigi mai multe vânzări, câștigi mai mulți bani. Și dacă câștigi mai mulți bani, îți poți permite să cumperi orice vrei. Dar scopul acestui articol din directorul pentru publicitate CleverFood este să vă ajute să câștigați mai multe vânzări.

Tiparele în marketing

De exemplu, o reprezentanță auto poate utiliza indicatori precum prețul mediu de vânzare, numărul de zile până la vânzare, raportul de mașini pe lot la începutul anului comparativ cu sfârșitul și cantitatea de publicitate care a fost făcută în ultima luna. Acești indicatori vă vor ajuta să vă urmăriți activitățile de marketing și să găsiți modele care vă vor ajuta să înțelegeți ce funcționează.

Ești încă confuz? Lasă-mă să explic. Dacă participați la o reprezentanță auto și cumpărați o mașină, prețul mediu de vânzare este un indicator pe care îl puteți utiliza pentru a vă urmări activitățile de marketing. Dacă urmați un model de vânzare, prețul mediu de vânzare ar trebui să fie foarte apropiat de prețul dvs. de cumpărare. Deci, dacă achiziționați o mașină de la reprezentanță, prețul mediu de vânzare va fi aproape de prețul pe care l-ați plătit. Există mulți alți indicatori pe care îi puteți utiliza pentru a vă urmări activitățile de marketing:

Indicatori de marketing

* Numărul de persoane care se află la reprezentanță la începutul lunii comparativ cu sfârșitul lunii și la începutul anului comparativ cu sfârșitul anului. Acest lucru vă va spune câți clienți au fost la reprezentanță în anumite perioade ale anului, iar aceste date vă vor ajuta să determinați ce linii de produse aduc cei mai mulți clienți noi.

* Cantitatea de publicitate făcută în anumite perioade ale anului.

* Numărul de angajați la reprezentanță la începutul anului comparativ cu sfârșitul anului.

* Cantitatea de publicitate care se face în anumite perioade ale anului și numărul de acțiuni publicitare care sunt finalizate comparativ cu începutul anului și sfârșitul anului.

Acești indicatori de marketing pot fi utilizați pentru a determina ce acțiuni trebuie întreprinse de afacerea dvs. pentru a vă crește vânzările. De exemplu, ar trebui să vă sporiți publicitatea față de începutul anului și să nu așteptați până la sfârșitul anului. Acest lucru vă va ajuta să determinați ce acțiuni publicitare trebuie întreprinse. Dacă publicitatea dvs. este deja prea mare în comparație cu începutul anului, atunci trebuie să începeți să o reduceți până când venitul dvs. este mai mare. Acesta poate fi un lucru foarte greu de făcut, dar dacă vă urmăriți indicatorii de marketing, îl puteți face.

* Stabiliți care sunt tendințele actuale pe piața dvs. și apoi aflați cum au impact aceste tendințe asupra afacerii dvs.

* Schimbați mesajul acționarului pentru a indica faptul că mesajul nu este despre dvs., ci despre tendințele de pe piață.

Este mult mai ușor să vindeți ceva de care clienții dvs. sunt interesați decât să vindeți ceva de care clienții dvs. nu sunt interesați. Din acest motiv, trebuie să luați în considerare care sunt produsele dvs. pe care clienții dvs. sunt interesați să le cumpere. Apoi, trebuie să vă uitați la modul în care aceste produse sunt legate de ceea ce clienții dvs. sunt interesați să cumpere. În cele din urmă, trebuie să faceți câteva acțiuni de marketing care vizează piețele dvs. Puteți utiliza noii indicatori pentru a determina modul în care aceste acțiuni pot fi eficientizate.
* În cazul industriei publicitare, ar trebui să luați în considerare diferite metode de publicitate pentru a atrage diferite tipuri de clienți. Metodele de publicitate eficiente astăzi vor fi mai eficiente în viitor. Dacă piața se confruntă cu o scădere a vânzărilor, atunci trebuie să vă gândiți la modalități de creștere.

Odată ce veți face un marketing bun, veți avea o bază stabila pe care să vă bazați

Recent m-am trezit în conversație cu câțiva reprezentanți de vânzări de la diferite companii. Un reprezentant de vânzări a explicat cum a devenit sponsor pentru conferință și cum a ajutat la elaborarea programului. Apoi a început să-mi povestească despre compania sa și despre cum au ajutat alte companii să obțină mai mulți clienți potențiali.

În timp ce îmi spunea asta, nu m-am putut abține să nu observ un model. Companiile sale au avut întotdeauna echipe de oameni în domeniu, încercând să închidă mai multe vânzări. Chiar și după ce l-am întrebat de mai multe ori despre echipele sale și rata de succes a acestora, el nu mi-a spus câte vânzări a închis în ultimul an. Așa că m-am întors la prietenul meu, reprezentantul vânzărilor și l-am întrebat dacă crede că firmele sale realizează mai multe vânzări decât ar trebui. El a spus că crede că realizează mai multe vânzări decât ar trebui.

Faceți mai multe vânzări decât ar trebui

Cred că întrebarea nu este „Faceți mai multe vânzări decât ar trebui?” În schimb, întrebarea ar trebui să fie „Compania dvs. realizează mai multe vânzări decât ar trebui?” Știu că există mulți oameni de vânzări care vă vor spune că fac mai multe vânzări decât ar trebui. Au lucrat în companii mai mici sau și-au început propria companie și au crezut întotdeauna că compania lor ar trebui să realizeze mai multe vânzări decât sunt în prezent.

Sunt dispus să pariez că există multe companii care nu merită să realizeze mai multe vânzări decât sunt în prezent. Chiar și companiile care se descurcă excelent! Unii oameni de vânzări vă vor spune că nu câștigă atât de mulți bani cât ar trebui, dar nu vă spun de ce. Sau vor spune „Este din cauza inflației” sau „Nu putem concura cu companiile mai mari”. Ce trebuie să facă este să vă spună ce fac pentru a câștiga mai multe vânzări. Crezi că trebuie să spună că realizează mai multe vânzări decât ar trebui pentru a avea succes? Nu, nu pot! Tocmai le-ați spus că realizează mai multe vânzări decât ar trebui.

Dar știu o companie care într-adevăr nu câștigă bani și le spune tuturor că fac mai multe vânzări decât ar trebui. Cunosc alte companii care fac profituri uriașe, dar nu au prea mult succes. De ce? Răspunsul este în răspunsul lor la întrebarea „De ce nu ești profitabil?” Iar răspunsul este foarte simplu. Nu se concentrau pe ceea ce ar trebui să facă, nu se concentrau pe ceea ce făceau!

Acum unii oameni ar putea spune „Ei bine, sfantule, bineînțeles că trebuie să te concentrezi pe ceea ce faci.” Și într-o oarecare măsură ai perfectă dreptate. Dacă nu te concentrezi pe ceea ce faci, câștigi pur și simplu mai mulți bani decât ar trebui. Dar nu este același lucru cu câștigarea mai multor vânzări.

Sfaturi de marketing Sfaturi de marketing de urmat exemplu de marketing de urmat

0 Comments

Join Conversation